Monday, July 11, 2016

Concurs - Sedinta foto


Unul dintre lucrurile pe care le-am aflat discutând cu persoanele cărora le-am făcut poze a fost faptul că nu are cine să le facă poze, că oamenii nu au răbdarea necesară pentru a face asta.

Ca fotograf rămân și eu adesea în aceași postură, iubesc să fac poze dar când vine vremea să fiu și eu  în ”lumina reflectoarelor” nu prea se oferă nimeni. 

De multe ori a trebuit să mă rog de cineva să îmi facă și mie niște poze, și mai apoi, știți cum e, ne rugăm de cineva să ne facă poze și după ce într-un final acea persoană spune da, constatăm că ne-a făcut o poză, două și ce să vezi, nu am ieșit bine, ba chiar deloc!!!

Vi s-a întâmplat și vouă, nu-i așa?

Puteți profita acum de oferta paginii Lavinia Dance Photography, care constă într-un mic concurs cu 3 pași simpli în urma cărora puteți câștiga o ședință foto. 

Imaginați-vă că există o persoană dispusă să petreacă 1-2 ore alături de voi doar pentru a vă surprinde imaginea prin cameră. Ce spuneți despre asta?

Tot ce trebuie să faceți este să intrați pe pagina de Facebook - Lavinia Dance Photography și să vă asigurați că parcurgeți următorii 3 pași.

1.LIKE paginii Lavinia Dance Photography
2.SHARE fotografiei de concurs în mod PUBLIC
3. ETICHETEAZA UN PRIETEN (prin comentariu la fotografia de concurs) care ar putea fi interesat de concurs.

ÎNSCRIERILE se pot face în perioada: 23 IUNIE-31 IULIE. CÂȘTIGĂTORUL va fi extras prin site-ul random.org și va fi anunțat pe 1 AUGUST.

Ce ziceți, participați?

P.S. ATENȚIE!!!
Ședința are loc doar în TIMIȘOARA.  Se vor lua în considerare doar persoanele care au urmat pașii de mai sus cu exactitate.

No comments:

Post a Comment