Wednesday, July 6, 2016

Totul începe cu o fotografie

Sursă imagine:  petapixel.com

Dacă aș putea întoarce timpul înapoi mi-aș da seama că totul a început cu o fotografie.

Așa eram eu în urmă cu câțiva ani.
Pozam frunzele, copacii, cerul, oamenii și mi se părea că toate lucrurile au povestea lor.

Îmi plăcea să fac poze întruna,  nu mă săturam iar mai apoi îmi plăcea să stau ore în șir, să le privesc și să încerc să deslușesc detalii de pe urma lor.

Fotografiile erau pentru mine amintiri pictate  în culori calde ce aveau puterea să îmi lumineze întreaga zi.

”Deși zâmbești aici, în ochi ți se citește tristețea” mi-a spus cineva odată pe când se uita la una din pozele mele iar eu am rămas pe gânduri.

Mi-am dat seama atunci că pozele chiar captează momentul în sine, că indiferent de cât de tare ne-am strădui noi să părem fericiți, o poză scoate de fapt doar adevărul în lumina reflectoarelor.

Pozele ne demască emoțiile, trăirile pe de-antregul.

Totul începe cu o fotografie, așa am început  și eu să parcurg acest drum, un  drum spre titlul de ”fotograf”.

No comments:

Post a Comment